دانلود آهنگ جدید در بهترین موزیک

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,گلچین پرطرفدارترین آهنگ های سال و بهترین ریمیکس ها

دانلود آهنگ جدید در بهترین موزیک

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,گلچین پرطرفدارترین آهنگ های سال و بهترین ریمیکس ها

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو.

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام جنون

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۱۲ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام جنون

Download New Music Mehdi Ahmadvand – Jonoon

 

مهدی احمدوند جنون

 

 

متن آهنگ جنون مهدی احمدوند

من به دل دیوونم یاد دادم نترسه از تنهایی
من سی سال تنها بودم منو نترسون از تنهایی
چی به سر من آوردی وقتی که نفسمو بند آوردی
تو آبرو عشقو بردی طفلی دل دیوونه ی من
رفتی منو تنها کردی وقتی خودتو تو دل من جا کردی
یه راه واسه من وا کردی ...

 

yesدانلود آهنگ با کیفیت 128

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۸
نازنین دانشور

نظرات  (۱)

۰۹ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۱۷ حسین افشاری

وبلاگ خوبی دارید.دنبال شدید .لطفا ما را دنبال کنید و در بخش نظرات در صورت امکان شرکت نماییدhttp://pizzabashi.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی