دانلود آهنگ جدید در بهترین موزیک

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,گلچین پرطرفدارترین آهنگ های سال و بهترین ریمیکس ها

دانلود آهنگ جدید در بهترین موزیک

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,گلچین پرطرفدارترین آهنگ های سال و بهترین ریمیکس ها

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو.

نگاه به کلیشه های جنسیتی در تبلیغات به عنوان تبلیغ کننده

 

وجود کلیشه های جنسیتی در صنعت تبلیغات به قدمت زمان است. و ما به عنوان آگهی دهنده در اینجا هستیم تا کمی به این موضوع طولانی بپردازیم. ما به عنوان یک آژانس تبلیغاتی ، با درک اینکه غالباً تبلیغ کننده نیستند بلکه مارک هایی هستند که زنان را از سوی مردان درک می کنند ، راهی طولانی را طی کرده ایم. زنان مدرن با آنچه در تبلیغات می بینند هویت ندارند. بر اساس مطالعه ج. والتر تامپسون ، فقط 3٪ از زنان در تبلیغات ، یا در موقعیت های رهبری ، روحیه آمیز نشان می دهند و فقط 0.03٪ از زنان ، خنده دار به تصویر کشیده می شوند. فقط 1٪ از زنان به عنوان قهرمان یا راه حل مشکل نشان داده شدند.

به نظر می رسد زنان با یک ده بازیگر زن که با لباسهای آشکار جنسی نشان داده شده اند ، شیئی می شوند - شش برابر تعداد بازیگران مرد و وقتی صحبت از شوخ طبعی می شود ، مردان دو برابر زنان و از نظر هوش خنده دار هستند ، 62 ٪ بیشتر از زنان سایر اقدامات مربوط به سن ، مکان و محل کار نیز از الگوی مشابهی پیروی می کند ، و بر متقاعد کردن مداوم نابرابری جنسیتی در تبلیغات تأکید می کند.

در اینجا برخی از دسته های گسترده ای از تبلیغات را مشاهده می کنید که در آنها زنان کلیشه بندی می شوند:

 

دئودورانت ها: این اولین چیزی است که با ذکر کلیشه های جنسیتی در تبلیغات در ذهن ما ظاهر می شود. در حالی که دئودورانت های زن به عنوان یک ماده یا کالای اساسی برای حفظ بهداشت بدن به تصویر کشیده می شوند ، دئودورانت های مردانه به عنوان ابزاری برای جذب زنان و یا ایجاد تمایلات جنسی از طرف زنان ترسیم می شوند.

پودر لباسشویی: در اینجا مثال دیگری وجود دارد که چرا مفهوم تبلیغ کالای روزمره که فقط به یک جنسیت محدود می شود. همیشه این خانم ها هستند که می بینیم در تبلیغات مربوط به تبلیغات پودر لباسشویی ظاهر می شوند و هرگز مردها ، اما این یک جهل آشکار از این واقعیت است که حتی مردان لباس می شستند.

لوازم آرایشی: وقتی صحبت از لوازم آرایشی می شود ، مفهوم زیبایی جایی است که تبلیغات بیشترین تعصب را در جنسیت داشته باشد. در حالی که محصولات زیبایی مردان با مقابله با مشکلات پوستی ، برنزه شدن ، آکنه های پوستی و غیره همراه است ، محصولات زیبایی زنان با موفقیت ، موفقیت در عشق ، تحصیلات عالی و غیره همراه است. باور نکردنی ، درست است؟

وام های مسکن: این ممکن است برای شما تعجب آور باشد اما اگر تعدادی از آگهی های وام مسکن را تماشا کنید ، متوجه خواهید شد که در واقع تعداد زیادی از آنها خانمی را که متقاضی وام مسکن است به نمایش نمی گذارند. تناقض با این واقعیت که زنان امروزه کاملاً مستقل هستند و توانایی خرید خانه برای خود و همچنین خانواده خود را دارند ، این همیشه مردان خانواده هستند که متقاضی وام مسکن هستند.

این باید تغییر کند. حتی اگر به تصویر کشیدن نقشهای جنسیتی در حال تکامل به طور مناسب همیشه آژانسهای تبلیغاتی سختی محسوب می شود ، چند تبلیغ وجود داشته است که کاملاً کلیشه های جنسیتی را شکسته است. در اینجا برخی از آنها را مشاهده می کنید:

 

Ariel's "Share the load": تبلیغات #ShareTheLoad آریل با طرح یک سوال مهم این سوال را حل می کند: چرا لباسشویی فقط شغل مادر است؟ دیدگاهی که نمی توانیم چیزهای زیادی را ببینیم در این تبلیغ مورد بررسی قرار می گیرد. ما زن جوانی را می بینیم که زندگی حرفه ای و شخصی خود را متعادل می کند در حالی که پدرش مشاهده می کند که شوهرش در انجام کارهای خانه کمکی نمی کند. این یک منظره غیر معمول در هند نیست. زنان باید تعادل ایجاد کنند ، (aftabir.com) اطمینان حاصل کنند که هر دو دنیای آنها خراب نمی شود و نمی سوزد در حالی که وظایف شوهر با "نان آور" پایان می یابد. این تبلیغ با لحن مثبت همراه می شود با بازگشت پدر به خانه و کمک به همسرش برای بارگیری لباس ها.

هاول 'باهگی' هاول: زوجی در دفتر ثبت احوال نشسته اند ، در حالی که شوهر نام خانوادگی زن را می گیرد و مقام را مجبور می کند یک برداشت دو برابر داشته باشد. اقدامی درخشان و در عین حال ساده برای شکستن کلیشه های جنسیتی.

Titan Raga's 'Her Life Her Choices': تیتان راگا "زن امروز" را در این تبلیغات توانمند جشن گرفت. آنها یک زن قوی و مستقل را به ما نشان دادند که قادر به انتخاب زندگی خود است. او آرزوهایی دارد و از کنترل زندگی اش که در دستان او است نمی ترسد. واقعاً جالب است که ببینیم چگونه آنها زنی با روحیه بالا و هاله ای از احساس را در اطراف خود پیچیده اند.

زمان آن فرا رسیده است که مارک ها و بازاریاب ها از جنبش غیر کلیشه ای استقبال می کنند ، مانند اطمینان از اینکه تیم های متنوعی هم در داخل و هم در شرکای خارجی خود دارند ، عملکرد را ردیابی می کنند ، هدف مشخصی را تعیین می کنند که نام تجاری را قادر به جشن گرفتن تنوع می کند ، فکر طولانی مدت و دسترسی به سراسر شرکت ، بسیار فراتر از بخش بازاریابی. همچنین مزایای استفاده از رویکرد مترقی تر از منظر سیاسی و اجتماعی و همچنین مزایای تجاری برای مارک ها ، به ویژه با توجه به تعداد تصمیمات خرید تحت تأثیر یا گرفته شده توسط زنان ، مشخص می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۶
نازنین دانشور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی