دانلود آهنگ جدید در بهترین موزیک

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,گلچین پرطرفدارترین آهنگ های سال و بهترین ریمیکس ها

دانلود آهنگ جدید در بهترین موزیک

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,گلچین پرطرفدارترین آهنگ های سال و بهترین ریمیکس ها

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو.

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام زیبای دوست داشتنی

 

Yousef Zamani - Zibaye Doost Dashtani

 

ترانه و موزیک : یوسف زمانی ؛ تنظیم : امید نیکان

 

+ متن ترانه زیبای دوست داشتنی از یوسف زمانی

 

باکس دانلود آهنگ یوسف زمانی به نام زیبای دوست داشتنی

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

متن آهنگ یوسف زمانی زیبای دوست داشتنی

صد بارم بمیرم بازم
به چشمات اسیرم
هر دفعه سرد باشی
با من از رو نمیرم


صد بارم بگی نه همینجوری عاشق میمونم
تا آخرشم پای همین حرفام میمونم
زیبای دوست داشتنی میشه یه بار دل نشکنی بیای قدم بزنیم مگه بد بودم برات
دیگه سمت من نیا


زیبای دوست داشتنی میشه یه بار دل نشکنی
پیاده قدم بزنیم اگه بد بودم برات
دیگه سمت من نیا
دور گردنمه اسم تو آخه نیست


دیگه مثل تو همه حرفم همینه مهرم بشینه
به دل سخت گیر تو
بیا یه بارم که شده باور کن بیا منو عشق اول و آخر کن
بذار آروم بگیره دلی که گیره دلی که پیش تو سیره
زیبای دوست داشتنی میشه یه بار دل نشکنی


بیای قدم بزنیم مگه بد بودم برات
دیگه سمت من نیا
زیبای دوست داشتنی میشه یه بار دل نشکنی
پیاده قدم بزنیم اگه بد بودم برات
دیگه سمت من نیا

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۲۸
نازنین دانشور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی