دانلود آهنگ جدید در بهترین موزیک

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,گلچین پرطرفدارترین آهنگ های سال و بهترین ریمیکس ها

دانلود آهنگ جدید در بهترین موزیک

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم,گلچین پرطرفدارترین آهنگ های سال و بهترین ریمیکس ها

دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ ایرانی، دانلود آلبوم، دانلود آهنگ شاد و غمگین، دانلود فول آلبوم، دانلود موزیک ویدیو.

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

نگاه به کلیشه های جنسیتی در تبلیغات به عنوان تبلیغ کننده

 

وجود کلیشه های جنسیتی در صنعت تبلیغات به قدمت زمان است. و ما به عنوان آگهی دهنده در اینجا هستیم تا کمی به این موضوع طولانی بپردازیم. ما به عنوان یک آژانس تبلیغاتی ، با درک اینکه غالباً تبلیغ کننده نیستند بلکه مارک هایی هستند که زنان را از سوی مردان درک می کنند ، راهی طولانی را طی کرده ایم. زنان مدرن با آنچه در تبلیغات می بینند هویت ندارند. بر اساس مطالعه ج. والتر تامپسون ، فقط 3٪ از زنان در تبلیغات ، یا در موقعیت های رهبری ، روحیه آمیز نشان می دهند و فقط 0.03٪ از زنان ، خنده دار به تصویر کشیده می شوند. فقط 1٪ از زنان به عنوان قهرمان یا راه حل مشکل نشان داده شدند.

به نظر می رسد زنان با یک ده بازیگر زن که با لباسهای آشکار جنسی نشان داده شده اند ، شیئی می شوند - شش برابر تعداد بازیگران مرد و وقتی صحبت از شوخ طبعی می شود ، مردان دو برابر زنان و از نظر هوش خنده دار هستند ، 62 ٪ بیشتر از زنان سایر اقدامات مربوط به سن ، مکان و محل کار نیز از الگوی مشابهی پیروی می کند ، و بر متقاعد کردن مداوم نابرابری جنسیتی در تبلیغات تأکید می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آذر ۹۹ ، ۲۰:۳۸
نازنین دانشور